Τρίτη 9 Ιανουαρίου 2018

ΑΞΈΧΑΣΤΑ ΠΑΙΔΙΚΆ ΧΡΟΝΙΆ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

Εκείνο  το πρωινό είχα  μια  μελαγχολία   από  το  προηγούμενο 
βράδυ   σκεφτόμουνα   τα παιδικά μου χρόνια αλήθεια  ποσό
αγαπούσα τις  γιορτές  ήθελα  να είναι πάντα  Χριστούγεννα
δρόμοι στολισμένοι άνθρωποι  να τρέχουν  γεμάτοι δώρα στα
χέρια  παιδάκια  με μπαλόνια γέλια  χαρές  παιχνιδίσματα
τα μαγαζιά  με γιρλάντες και φώτα  τα χαμόγελα των παιδιών
μου  έδιναν τόση  χαρά  και απέραντη  θλίψη γιατί στο  σπίτι  μας
οι  γονείς  μου  έλειπαν ήταν  στο  Θέατρο  είχαν παράσταση
έτσι  εγώ   μόνη   στο  σπίτι παρέα με τις αγαπημένες  μου  θείες.

Αισθανόμουνα  μια γλυκιά  τρυφερότητα για την αγάπη που
 μου  είχαν ακούγαμε μουσική  κλασική  εγώ  έκλεινα τα μάτια
 ονειρευόμουνα  χορεύοντας βαλς   Αχ  αξέχαστα χρόνια

 Ανουσάκη  Ελένη   Αθήνα  2018

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΑ ΝΕΑ - Πολιτισμός

ΤΑ ΝΕΑ - Ελλάδα

Reuters: Politics

Reuters: Lifestyle