Δευτέρα 17 Ιουνίου 2013

Καληνύχτα Αγαπημένη μου







Πέρασαν τόσα χρόνια  με  καλές  συνεργασίες
σε όλα τα επίπεδα πάντα με εξαιρετικούς  φίλους
και συναδέλφους σε όλα τα επίπεδα δημιουργίας
στο  θέατρο  το ραδιόφωνο και στον τομέα
παραγωγής από το 1964 έως σήμερα και σε όλα

 τα στάδια της ζωής μου την αγάπησα και δούλεψα
με σοβαρότητα πάθος σε δύσκολους  καιρούς 
Καληνύχτα  Αγαπημένη  μου  
Παράξενο συναίσθημα η  θλίψη μια  μεγάλη
θλίψη έχω στην  ψυχή  μου και ένα  πέπλο
 μελαγχολίας στο μυαλό μου γιατί δεν ξέρω
πώς να την αποχαιρετίσω έφυγε  άλλωστε
τόσο ξαφνικά που δεν γύρισε ούτε να με
 δει είχαμε τόσα χρόνια μαζί τόσες  αγωνίες
τόσες χάρες εξετάσεις πρεμιέρες  δόξες
επιτυχίες αποτυχίες  μια υπέροχη τρυφερή
 σχέση. τόσα χρόνια τι να θυμηθώ ποια
 ανάμνηση να διαλέξω για να σας πω ας
 πάρουμε από αρχή αυτή την  αληθινή
φιλιά  τη γνώρισα όταν ήμουν μαθήτρια
είχα στο δωμάτιο μου ένα μικρό ραδιόφωνο
και άκουγα ελληνικά τραγούδια  ομιλίες
 θέατρο διαλέξεις και κλασική  μουσική
ήταν οι στιγμές  μοναδικές ένα θαύμα
 άνοιγε ο κόσμος  μπροστά μου ταξίδευα
 με την φαντασία μου έκανα εικόνες
 και όνειρα  τρελά  όνειρα  δεν υπάρχει
με κυριεύει πικρά ένα παράξενο βίαιο
τέλος δεν υπάρχει πια η  ΕΡΤ μια σιωπή
που με τρομάζει. αυτά όλα την εποχή
ραδιοφώνου  όταν όλα λουσμένα από
την μαγεία της δημιουργίας  του ονειρου


Ελένη
  Ανουσάκη  Ιούνιος  2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΑ ΝΕΑ - Πολιτισμός

ΤΑ ΝΕΑ - Ελλάδα

Reuters: Politics

Reuters: Lifestyle