Τρίτη 14 Μαΐου 2013

Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΜΟΥ

Το πιο τρυφερό μυστικό μου είναι η αγάπη
 που έχω στη μητέρα μου αυτή την σπάνια 
γυναίκα πανέμορφη πάντα  λαμπερή γεμάτη
 ομορφιά καλοσύνη  τρυφερότητα  ανθρωπιά
 έδωσε την ζωή της για τα μεγάλα ιδανικά
 ήταν  μάνα  σπουδαία με μεγάλωσε με αξίες
 και αρχές με στοργή με θυσίες  την αγαπούσα
με πάθος την θαύμαζα σαν ηθοποιό σαν  γυναίκα
μα πάνω από όλα σαν άνθρωπο που έδινε την 
 ζωή της για τον  άνθρωπο και την ιδεολογία της
τώρα ακόμα είναι σαν  να μην έχει φύγει από
την ζωή ακούω την φωνή της  το γέλιο της κάθε
γιορτή της μητέρας της  έστελνα λουλούδια όταν 
περάσει ο χρόνος οι αγαπημένοι μας άνθρωποι 
φύγουν από τη ζωή οι αναμνήσεις μας φέρνουν
 δάκρυα στα μάτια και πόνο στην ψυχή  όμως 
δεν τους ξεχνάμε είναι  σαν να ζουν ανάμεσα μας 
οι μνήμες είναι ισχυρές σαν να είναι ζωντανοί 
 παρόντες για μένα η Μαλένα δεν  έφυγε ποτέ
είναι πάντα δίπλα μου όλες τις ώρες κάθε στιγμή
Χρόνια πολλά αγαπημένη  μου  Μητέρα
 για ότι έκανες για μένα μου  έδωσες τόσα  πολλά 
ακόμα ακούω την φωνή ευχαριστώ καλό μου 
Μαλενάκι να ξέρεις ότι μου λείπεις πολύ 
είσαι το πιο ακριβό κομμάτι τη ζωής μου
Ελένη  Ανουσάκη  Μάιος 2013


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΤΑ ΝΕΑ - Πολιτισμός

ΤΑ ΝΕΑ - Ελλάδα

Reuters: Politics

Reuters: Lifestyle